Wednesday 9 May 2012

~~TEKO KOTAK~~pembuka tirai 2012

inilah teko kotak pertama untuk tahun 2012. Tulisan Cina yang aku sendiri tak faham. tapi mestilah makna perkataan tu baik-baik saja, kan. Lau tak salah, syarikat ni syarikat teh di Malaysia. Ntahlah, aku pun tatau yang kat Malaysia ni ada teh jenama Tork Shou Hong ni..Hubby aku yang bagi info pasal dia kata kilang tempat dia pernah buat kotak utk syarikat ni. Cantik jugak la teko ni, mungkin kerana dia teko kotak yang murah, aku sanggup la beli. Murah maknanya dengan harga bawah RM50 yer..lau kat luar2 sana, teko kotak boleh cecah beratus ko.. tapi ada gambar bunga2 la. Tak der la yang ada tulisan cam aku punya ni.. agaknya sebab tu la dia murah ko ..??? heheheh

Beli: secara online
Harga: RM45
Beli di Taman Chempaka, KL

47. Teko kotak syarikat Cina @ Malaysia
Layanzzz....

No comments:

Post a Comment